نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجرای بازی عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
  • الگوریتم بروت-فورس شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • الگوریتم ژنتیک شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • ایمنی و امنیت بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]

ب

  • بازی جنگ عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]

ت

  • تجهیزات و تسلیحات جنگی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]

ج

  • جغرافیای شبکه ریلی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]

د

  • دایکسترا تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]

س

  • سرهنگ بلاتو شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]

ط

  • طراحی بازی عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]

ک

  • کوتاه‌ترین مسیر تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]

م

  • مسأله مسیریابی تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]

ن

  • نظریه ‌بازی‌ها شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]

و

  • واگن‌های نظامی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]